WAAROM GEEFT MIJN WINKELWAGEN OP AMAZON GEEN PRIJSWIJZIGINGEN?

Ben je een Amazon-gebruiker?

Koop je daar meestal spullen? Wat vind je er het leukst aan?

Nou, voor mij zou het de constante melding zijn van prijsveranderingen. Of u het product nu aan uw winkelwagentje of aan uw verlanglijst heeft toegevoegd, Amazon waarschuwt u continu over de prijswijzigingen. Het toont ook de vorige prijs en de huidige. Op deze manier kunt u het wisselgeld vergelijken en het alleen kopen als het het laagste bedrag bereikt.

Voor het geval dat uw Amazon-account de prijswijzigingen niet laat zien, of u nu de app of website gebruikt, kunt u contact opnemen met onze Amazon nummer. We zullen geduldig naar uw probleem luisteren en u zo snel mogelijk een passende oplossing bieden om het op te lossen.

De verlanglijstfunctie op Amazon is verbluffend. U heeft de mogelijkheid om een ​​aparte lijst voor verschillende items te maken of de standaardlijst te gebruiken. Omdat het erg vervelend kan zijn om elke keer dat u de website bezoekt naar een bepaald product te zoeken, is de verlanglijstfunctie handig. Het houdt u ook op de hoogte van de prijsveranderingen van verschillende artikelen.

Als er een technische fout optreedt bij het gebruik van deze functie, neem dan contact op met de juiste technische ondersteuning van Amazon voor tijdige hulp. Het maakt niet uit wanneer u contact met ons opneemt, wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Hoewel de Amazon klantendienst de klok rond werkt om de website bij te houden, zodat de gebruikers geen technische problemen zullen ondervinden, kunnen sommige fouten uit het niets opduiken. Een daarvan is met de winkelwagen- of verlanglijstfunctie die de prijsveranderingen niet meer weergeeft. Als hetzelfde met u gebeurt, zijn hier een paar dingen die u kunt proberen voordat u contact opneemt met de experts.

  1. Controleer of uw internetverbinding goed werkt.
  2. Probeer uw winkelwagen rechtstreeks te openen door de link te typen.
  3. Open het item om te bevestigen of de prijzen zelfs schommelen.
  4. Bezoek uw winkelwagen tijdens een andere sessie om de wijzigingen te zien.
  5. Zorg ervoor dat u bent ingelogd met het juiste account.

Als geen van deze trucs voor jou werkt, neem dan rechtstreeks contact op met onze Amazon Nederland, via e-mail, live chat-ondersteuning of e-mail. We zullen u zo snel mogelijk de beste oplossingen bieden voor technische problemen.

Lees meer blog   WILT U WETEN HOE U HET SCHERM KUNT DELEN TIJDENS AMAZON CHIME-MEETING?